R................i
Użytkownik usunięty
Jestem nauczycielem wf uchodzącym za dowcipnego do tego stopnia, iż każdy mój żart uchodzi mi płazem. Pewnego razu moją lekcję hospitowała pani dyrektor. Na koniec, jak zwykle zarządziłem zbiórkę w celu podsumowania zajęć. Uczennice niezbyt żwawo usadawiały się w półkolu. Chcąc je pogonić w miarę delikatnie i śmiesznie rzekłem:
- "Ruszać się, dziołchy!"
Na co usłyszałem chóralne:
- "Nie jesteśmy dziołchy!!!"
- "Dziewuchy!?"
Znów chórem:
- "Nie jesteśmy dziewuchy!!!"
W dalszym ciągu nie wszystkie zajęły swoje miejsca, więc kontynuowałem:
- "Dziewoje???"
- "Nie jesteśmy żadne dziewoje!!!" - Ciągle chórem lecz z lekkim już uśmiechem na twarzy i udawaną irytacją, odpowiadały dziewczęta. Pani dyrektor też wydawała się być już lekko rozbawiona, co skłoniło mnie do utrzymania takiego sposobu konwersacji. I w tym momencie zagalopowałem się nieco:
- "Słuchajcie drogie dziewice, przechodzimy do..." - Nie zdążyłem dokończyć zdania gdy rozległo się, oczywiście chórem:
- "Nie jesteśmy żadne dziewice!!!"
Mina pani dyrektor - nie do opisania.
To była lekcja w klasie V szkoły podstawowej...
Wiadomo skąd zajebane...
- "Ruszać się, dziołchy!"
Na co usłyszałem chóralne:
- "Nie jesteśmy dziołchy!!!"
- "Dziewuchy!?"
Znów chórem:
- "Nie jesteśmy dziewuchy!!!"
W dalszym ciągu nie wszystkie zajęły swoje miejsca, więc kontynuowałem:
- "Dziewoje???"
- "Nie jesteśmy żadne dziewoje!!!" - Ciągle chórem lecz z lekkim już uśmiechem na twarzy i udawaną irytacją, odpowiadały dziewczęta. Pani dyrektor też wydawała się być już lekko rozbawiona, co skłoniło mnie do utrzymania takiego sposobu konwersacji. I w tym momencie zagalopowałem się nieco:
- "Słuchajcie drogie dziewice, przechodzimy do..." - Nie zdążyłem dokończyć zdania gdy rozległo się, oczywiście chórem:
- "Nie jesteśmy żadne dziewice!!!"
Mina pani dyrektor - nie do opisania.
To była lekcja w klasie V szkoły podstawowej...
Wiadomo skąd zajebane...