KUB jeździ z notatkami przygotowanymi podobnie jak np. Loeb. Czyli numery nie oznaczają biegów, tylko kąt zakrętu (były zdjęcia jak ma obklejona kierownice na testach, zaleznie jak mocno musi skrecic kierownice taki jest kat zakretu). Z tego co słyszałem to używa numerów od 2 do 7, do tego każdy numer może dostać dodatek taki jak slow, media, fast. 80, 160, 20 to odleglosc do nastepnego zakretu.
Przy bardzo szybkich sekcjach gdzie trzeba byc precyzyjnie ustawionym do wejscia w zakret, pilot dyktuje jakieś 1.5 albo nawet 2 zakręty do przodu. Jak jest wiecej czasu to na wyjsciu z zakretu. W trudnym miejscach, np. w miescie czy na slabo widocznych zakrętach podaje sie dodatkowo miejsce wejscia w zakręt, np. za lampą, za kamieniem, itd
Inne komendy takie jak zostań, zahacz, syf, "lodzik"
, z drogi, w góre itd sa wystarczająco opisowe by każdy je zrozumiał.