Jebałwaspies napisał/a:
Ale ty jestes zjebany, żałosny kulawcu
Szanowny Panie/Pani,
Dziękujemy za przekazanie swojego komentarza. Jako przedstawiciel naszego portalu, jestem zobowiązany do zapewnienia najwyższego poziomu obsługi klienta i rozwiązania wszelkich problemów, z jakimi się Pan/Pani spotyka. Jednakże, muszę wyrazić swoje zdziwienie i rozczarowanie z powodu użytych przez Pana/Panią obraźliwych słów i nieodpowiedniego tonu w swoim komentarzu.
Pragnę podkreślić, że nasz portal kładzie ogromny nacisk na wzajemny szacunek, uprzejmość i profesjonalizm w komunikacji. Nieakceptowalne jest stosowanie wulgarnych zwrotów, które są obraźliwe dla naszych pracowników. Chciałbym zatem poprosić o zachowanie stosownego tonu w naszej dalszej korespondencji.
Rozumiem, że mogą istnieć sytuacje, w których użytkownik portalu czuje się niezadowolony lub ma jakieś obawy. Jesteśmy gotowi wysłuchać Pana/Pani i podjąć wszelkie niezbędne kroki, aby rozwiązać problem. Jednakże, proszę o wyrażanie swoich uwag w sposób konstruktywny i z poszanowaniem zasad wzajemnego szacunku.
Działamy zgodnie z zasadą, że satysfakcja użytkowników naszego portalu jest dla nas najważniejsza. W związku z tym, jeśli Pan/Pani ma konkretne uwagi lub pytania, jesteśmy gotowi przyjąć je i podjąć odpowiednie działania, aby zapewnić rozwiązanie, które spełni Pana/Pani oczekiwania.
Zachęcam do kontynuacji naszej rozmowy w sposób profesjonalny i konstruktywny. Jesteśmy tutaj, aby pomóc i znaleźć rozwiązanie, które będzie dla Pana/Pani satysfakcjonujące.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. Oczekujemy kontynuacji naszej rozmowy.
Z poważaniem,