Nie da sie czytac niektorych cebularzy tu. Polska firma wkłada dużo pracy w coś a cebula doszukuje sie blędów gdzie we wszystkich grach wystepują błędy zwłaszcza w grze o takich rozmiarach. Cyberpunk jest świeżą grą więc sie nie ma co dziwic ze wychodzą błędy. Sprawdzcie sobie gta ile blędow wystepuje no i sprawdzcie ile razy wychodziły patche na gre żeby skasować błędy. Cdprojekt osiągnęlo wielki sukces i nalezą im sie ukłony w ich strone za kawał dobrej roboty. Dla cebularzy, praca zespołu nad grą się jeszcze nie zakończyła bo teraz będą przez jakis czas usuwać błędy.
Nie da sie czytac niektorych cebularzy tu. Polska firma wkłada dużo pracy w coś a cebula doszukuje sie blędów gdzie we wszystkich grach wystepują błędy zwłaszcza w grze o takich rozmiarach. Cyberpunk jest świeżą grą więc sie nie ma co dziwic ze wychodzą błędy. Sprawdzcie sobie gta ile blędow wystepuje no i sprawdzcie ile razy wychodziły patche na gre żeby skasować błędy. Cdprojekt osiągnęlo wielki sukces i nalezą im sie ukłony w ich strone za kawał dobrej roboty. Dla cebularzy, praca zespołu nad grą się jeszcze nie zakończyła bo teraz będą przez jakis czas usuwać błędy.
No tak... odpalam grę na gównosprzęcie i mam sapy, że nie jest perfect.
Ale tak z ciekawości, tworzą taką grę latami czy tam miesiącami i nikt nie wpadnie na pomysł "ej może pograjmy w tą naszą grę i każdy na innym sprzęcie, zobaczymy jak nam to wyszło" Jak widać gracze znaleźli dziesiątki błędów 1 dzień po premierze więc raczej była to ewidentna zachłanność na okres świąteczny.
No nie do końca, warto zaznaczyć że ta gra była robiona od 8 lat, głownie na te sprzęty starej generacji
Według niego zmiany były przeprowadzane tak, aby wnieść animacje i mimikę twarzy na nowy poziom i jednocześnie zachować optymalizację, która pozwoli konsolom obecnej generacji (Xbox One, PS4) na uruchomienie Cyberpunka 2077.
A to ciekawostka, motyw z odbiciem się od szyby na 200m ( 21sek) też mi się przydarzył
A sama gra w takim stanie nie powinna w ogóle wyjść na ps4. Słaby skok na świąteczną kasę...
Ale tak z ciekawości, tworzą taką grę latami czy tam miesiącami i nikt nie wpadnie na pomysł "ej może pograjmy w tą naszą grę i każdy na innym sprzęcie, zobaczymy jak nam to wyszło" Jak widać gracze znaleźli dziesiątki błędów 1 dzień po premierze więc raczej była to ewidentna zachłanność na okres świąteczny.