Lordzik92 napisał/a:
Po co? Bo to reklama sklepu foto. A to że ciekawie wykonana to ludzie chętnie umieszczą ją w różnych serwisach przyczyniając się do lepszego wypozycjonowania ich stronki. Ot innowacyjne SEO. Nawet jeśli wydali 10k$ na tą zabawę to się opłacało. Bo taki filmik ma szansę zostać umieszczony za free gdzieś na kanadyjskim odpowiedniku naszego onetu, a taka przyjemność ma wartość znacznie większą niż poniesione koszta.
i co może algorytmy rankingujące będą OCR'owały sobie poklatkowo filmik i wyczytają z niej nazwę tego sklepu? może za pare lat, ale nie dzisiaj, dopóki nikt nie umieści linka przy filmiku do tego sklepu to samo to ze jest nic nie da. Bardziej da to ze jak ktoś się zobaczył ten filmik i wklepie w google tą nazwę i przeskoczy do sklepu to troszkę pójdzie w górę rankingu, ale też tylko z frazą nazwy sklepu na którą i tak już pewno są na pierwszym miejscu. Koniec końców, taki filmik ma się do SEO jak ruski do trzeźwości. Mogę Ci jeszcze przytoczyć pierdyliard powodów dla których SAM filmik nic nie da, musi się pojawić w treści strony link do sklepu inaczej dupa.
Co do filmiku, to spoko reklama.
EDIT:
ta strona pojawiająca się na filmiku to jakieś lipne aukcje internetowe, a 2dphotograpy.ca zmieniło nazwę na 2dhouse.ca więc nawet przy OCR to z SEO dupa.