@zypon Jest tak jak piszesz, dlatego dziwię się strasznie Sokołowowi, że poszedł na wojnę z małym youtuberem. Po prostu zwrócili na siebie uwagę całej społeczności internetowej. Zaraz pewnie w tvnach będą o tym trąbić (chyba, że posypie się $$$).
Z resztą niesamowicie chore jest, że producent pozywa swojego klienta za to, że ten stwierdził, że ich produkt jest nafaszerowany chemią, a co za tym idzie, jest jego zdaniem niezjadliwy. Kiedy w Polsce producenci się nauczą, że klient ma zawsze rację?
Prawda jest taka, że klient-konsument jest najważniejszy. To nie bez pracowników nie ma danej firmy, tylko bez klienta. Nie ma klienta, nie ma firmy, nie ma firmy, nie ma pracownika.
W głowie się to wszystko nie mieści. Sokołów powinien stanąć na głowie żeby całą sprawę obrócić na swoją korzyść (patrz podobna sprawa z Milką), a oni się jeszcze bardziej pogrążają. Mam tylko nadzieję, że odczują, i to bardzo, jak sobie tą całą szopką zaszkodzili.
NIE KUPUJCIE NIC Z SOKOŁOWA!