Druga rzecz to masakra by przy takiej prędkości utrzymać auto na prostej.
Koleś ma skrzynię ale zmienia biegi łopatkami, wypas. Patrzyłem na takie rozwiązania i są w pip drogie. Druga rzecz to masakra by przy takiej prędkości utrzymać auto na prostej. Leciutki ruch kierą i już leci w bok. Można by się pokusić o adaptacyjne,elektroniczne sterowanie gdzie przy zwiększaniu prędkości zmniejszała się czujność kierki, ale z drugiej strony jak zawiedzie takie sterowanie to o panie, szybko do ciebie pójdę...
Btw. są jakieś rozwiązania do Jaguara X-Type'a, żeby automat skrzyni zastąpić łopatkami?
W automacie... auta dla kobiet i ludzi po 60 roku zycia.
Audi stosuje zajebiste usztywnienie kierownicy przy wyższych prędkościach. ( tak to odczuwam, bo na parkingu kręci się delikatnie, a im szybciej tym ciężej się nią kręci, mówię o aucie na gnojówkę, więc w tym cudzie jest 5 razy lepiej )
Band, tylko że to M3 jest o wiele lżejsze.