18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wypadek na DK46 w miejscowości Laski 12.03.2019

Polskie_Drogi • 2019-06-23, 19:22
To prawdziwy cud, że nikt nie zginął. W wypadku ranna została jedna osoba.


Budrys2000

2019-06-23, 19:31
Strzał w potylice kierowcy ciężarówki.
Za prędkość.
Do widzenia.

polakwrocek

2019-06-23, 19:39
Osobiście jestem za zablokowaniem kierowcom tirów prędkości do 80 km/h.
Do tego zakaz wyprzedzania innych tirów. (zrobimy wyjątek na jakieś powozy , traktory , blokady drogowe ect) ale nie na wyprzedanie 79.99 km /h vs 80 km/h

bleblebator1

2019-06-23, 19:52
Odcinek złoty stok - kłodzko w h*j pok***iony, kręty z kurewskimi górami, dla tirów specjalne znaki przed zjazdem do kłodzka "wystudź hamulce" czy "sprawdź hamulce" czy jakoś tak. Miejsce dzwona akurat jedno z bardziej "bezpiecznych" na tym odcinku.

mygyry

2019-06-23, 20:07
@up A więc chyba nie trudno tam tirowcowi nie zauważyć , żeby k***a nie zapie**alał

~Velture

2019-06-23, 20:08
Wodziciela tira do łagru zesłać, zabrać prawo jazdy dożywotnio z sądowym zakazem poruszania się wszelkimi pojazdami mechanicznymi.
pie**olony morderca.

Ehoo

2019-06-23, 20:19
Czy tylko ja tam widzę wystrzał opony?
Tuż przed zderzeniem widać że ciężarówka się mocno przechyla .
jeśli się mylę to poprawcie mnie .

Deme

2019-06-23, 20:23
Może hamulce w tirze wysiadły

ziomandrzej

2019-06-23, 20:25
Ehoo napisał/a:

Czy tylko ja tam widzę wystrzał opony?
Tuż przed zderzeniem widać że ciężarówka się mocno przechyla .
jeśli się mylę to poprawcie mnie .



Też się w to wpatrzyłem... Mnie akurat się wydaje, że z prędkością mieścił się w granicy, tylko jak przednie kółko mu strzeliło to już na zakręcie nie było opcji utrzymać się na swoim pasie.

dashadow

2019-06-23, 20:25
kolejny profesjonalny kierowca

siwybis

2019-06-23, 20:34